alexandralailalarsson

Alla inlägg under oktober 2012

:)

Av Alexandra Larsson - 30 oktober 2012 07:06

På väg te jönköping får man ju äta lite gott ! <3

Av Alexandra Larsson - 30 oktober 2012 06:17

Hej nu är jag på väg till jönnköping, jag ska shoppa bland annat :) och lite annat kul. Men nu tänkte jag bjuda på lite bild bomb!!


Av Alexandra Larsson - 25 oktober 2012 21:46

Hej som ni kanske inte vet så har jag varit i stockholm idag men mina underbara vänner !!! <3
Liza, My, Viktoria, Christin och mycket andra på bussen !!
Men vi hade jätte kul!!
Och jag handlade ju ;) (såklart)
Men det som var så kul var att när vi åkte mot stockholm så gick våran dörr sönder och poppa upp !! Så vi fick byta buss till en dubbeldeckare !
Men vi blev sena så det blev ingen riksdag med klassen så vi fick gå fritt på stockholm ... Men sen gick vi på fotografiskamuseumet :D

Men nu vet jag vad det är ni väntar på :) mina kläder ! Köpte inte så mycket för vi hade inte så lång tid bara 2 1/2 timme + att vi skulle äta så :) vi gick lite mindre än 2 timmar. Men nu kommer bilderna från idag. <3

Kram

Hej

Av Alexandra Larsson - 15 oktober 2012 20:57

Hej, jag vet att ni sitter där ute och väntar på ett fint innläg av mig. Så jävla ledsen att jag är dålig på detta men ska försöka bättra mig !!! <3
Men en snabb update !!
På fredag ska jag på bankett och jag kommer ladda upp bild på mig och mina kompisar i våra fina kläder !
Lördag har vi öppet hus och då ska jag laga mat ! Och på söndag ska jag jobba i kyrkan, för jag komfar mig. Nästa vecka på torsdag ska jag till stockholm och på fredag drar jag på komfaläger. Sen helgen där på ska jag iväg med mina fina goa vänner till bodaborg på halloween !! <3
Men men nu har ni fått veta tillräckligt denna gång puss <3

Av Alexandra Larsson - 10 oktober 2012 19:23

hejsan ! <3
Just nu sitter jag med ansiktmask :D
Ikv är det lilllördag så vi ska mysa ikv :)
Ska på bankät snart och jag undrar om jag kan ha min mintgröna siden klänning men mina rosa jeffry cambel skor :3
Lägger upp en bild imorgon så får ni skriva till mig vad ni tycker ?!
JÄVLA BLOGGPLATSEN !!'
Jag har gjort en video till er sötisar så gåre inte att ladda upp den här !! Men ni kan gå in på min youtubekanal jag heter TheBlondinAlexandra
Och jaaa jag heter så ... -.- gjorde jävla kanalen när man var i fjortisfasen ni vet ;D
Men gå in och prenumerera gärna !' <3


Men Hejdå
Och wilma hoppas du är nöjd nu

Presentation


Hej jag heter Alexandra och är 15år, här kommer jag skriva om saker jag tycker är viktigt och ni kommer att få följa min vardag !
hoppas ni kommer hit igen snart ;)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni hälst se
 Veckans utmaning
 Veckans bild
 Veckans blogg
 Veckans händelse
 Veckans skratt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards