alexandralailalarsson

Alla inlägg under april 2013

Av Alexandra Larsson - 29 april 2013 19:38

nu snor jag lite från min underbara vän, som är världens vackraste men förstår det bara inte själv ! 

du vet vem du är ! 


Att folk kan säga såna saker till tjejer och killar i den här åldern?

har vi inte tillräkligt med krav från samhället, från media om våra utseenden ? 

Jag är trött på att folk vill vara ''perfekta'' ! vem har sagt vad som är perfekt ? Jag kanske är den som är perfekt? 

vem vet ! det är ingen som vet vad som är perfekt. Men jag tycker att jag är perfekt PRECIS SOM JAG ÄR ! 

och jag hatar när tjejer och killar som är ''smalare'' än mig står och säger, Åh jag måste gå ner i vikt jag är så jävla fet. 

Varför, Folk vill bara ha ett bra ''nummer'' på pappret/vågen men varför ? Varför, jag bryr mig bara om att jag tycker om mig själv, att jag älskar mig själv och mitt egna utseende. De säger att man måste ha rätt ikt till sin längd osv för att må bra ? 

men jag mår jättebra, just nu. Och jag tänker inte gå ner i vikt bara för att det ska se bra ut!!

Im short, fat and proud of it ! 

Jag skulle inte vilja byta min kropp för något, jag älskar mig kropp ävon om den inte är den finaste i världen men jag är jag och gillar du inte vad du ser, KOLLA INTE DÅ ! jag har inte frågat dig att titta på mig.. ? Sant ?? 

tack för mig ! !!


        


pusspusssss




Av Alexandra Larsson - 28 april 2013 19:44

De hatar bara för att du gör de saker de aldrig skulle våga göra.

 

 

 

 

 

Den här veckan är sååå full späckad !! 

jag ska lämna in en hel tidning som jag christin och robert har gjort i skolan, två prov en läxa som ska in och göra en redovisning på den.På tisdag är det valbog och då spenderas den kvällen med underbar personer. Sen på fredag åker jag till Göteborg och spenderar en hel helg igen med ett par underbar mäniskor. Och vi kommer att bo på ett hotell 100 meter från Lisseberg, och vi kommer att vara i Görebrog tills på söndagen. 

men det känns som om det kommer att bli en jättebra vecka ! 

 

men nu ska jag ta det lite lungt och se om jag kanske får ett sent besökande ;) HAHAH men ah i morgon är det skola som vanligt och det är väll inte det bästa men men :) 

 

 

skriver mer i morgon. 

 

 

     

 

pusspussss

 

 

Av Alexandra Larsson - 26 april 2013 23:28

Nu kom jag hem efter en bra kväll med vännerna ! 

och när jag kommer hem väntar en skål m&m och energy drinkar och cola på mig ! MUMS

och jaaa veckans shopping vart gryymt lyckad !! Woopwoop 


just nu orkar jag inte skriva mer, skriver väll lit mer i morgon eller nått :) 

bjuder väll på en vlogg eller nått !! :DDD


Har köpt.

* Bh, trosor, Klänning, skor, handväska, jacka, halsband och strumpor :) 



   

pusspussssss


Av Alexandra Larsson - 25 april 2013 20:13

                             

Av Alexandra Larsson - 25 april 2013 20:03

TJA !!! 

idag var jag imskolan och hade en hyffsad dag :) 

när jag kom hem så åt jag hjälpte pappa med en sak sen åkte jag till konfan ! 

Där gick vi igenom lite smått om konfemeringen :D

Och JAG ÄLSKAR MIN PAPPA ! för han kom hem med VÄRLDENS finaste skor till mig igår när jag var sjuk :) 

Och ja juste, igår tappade jag min ipad i ansiktet och fick hörnet av den i mitt öga... Hmm så i dag har jag en riktigt msig blåtira ;D woopwoop.. och ja.. Under den här veckan har jag lyckats att bränna mig på öran med platttången, bränt mig på locktången på armen och nu tappat ipaden i ansiktet :)) 

HAHAHAH, man måste bara skratta åt det .. HAHAH 


Meeen aaah ! i morgon efter skolan tror jag att jag åker iväg och köper konfakläder osv :))) 

längtar !!! 


             

pusspussssss


Av Alexandra Larsson - 23 april 2013 20:00

Hej, just nu sitter jag och göttar mig med två redbull och plopp !
Dagen har varit hyfsat bra ;)

Det finns inte så mycket mer att säga, hmmm.... Jo att jag typ har ångest över vilka skor jag ska köpa eller vilkeb färg på min klänning.
Den ska vara turkos eller vit ! Jag har lagt ut självaste modellen på klänningen osv. Och skorna, jag tror att jag ska köpa guldiga/silver glittriga klackskor :)

Pusspusss

Av Alexandra Larsson - 22 april 2013 22:57


 

Av Alexandra Larsson - 22 april 2013 18:55

Heeeej ! förlåt för att jag inte har bloggad på ett tag ;(( 

har lix inte haft lusten eller orken :) 

Meeeen jaaa ! 

Under helgen har..

Fredag: Var det pax och där hade de hyrt in en sångare! OCH JÄÄÄVEL vad duktig han var osv. 

Lördag: åkte jag till stan och kollade lite på kläder, sen kom wilma till mig. Vi bakade käka pizza var ute och cykla hela kvällen ;) Hade det grymt kul !!! 

Söndag: Åt jag frukost med wilma och kollade på badboys 2 sen åkte hon och jag till kyrkan, och där var det koncert och jag sjöng. Efter det åkte jag hem och bara chilla. 

Idag/måndag: Skola, hemkunskap och jag höll på att spy för vi skulle filea en kykling. USCHHHH 

har ju busat lite osv. men jag fick åka hem vid 1 för att jag hade så jävla ont i huvudet. När jag kom åt jag en macka och en cupcake. och nu lagar pappa mat och ja.. blir väll att försöka att somna tidigt i dag för en omväxling.. 




   



puss pusssssss


Presentation


Hej jag heter Alexandra och är 15år, här kommer jag skriva om saker jag tycker är viktigt och ni kommer att få följa min vardag !
hoppas ni kommer hit igen snart ;)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni hälst se
 Veckans utmaning
 Veckans bild
 Veckans blogg
 Veckans händelse
 Veckans skratt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards