alexandralailalarsson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Alexandra Larsson - 31 augusti 2013 23:19

tycker om er tjejer

                                         

Av Alexandra Larsson - 30 augusti 2013 17:30

               

Av Alexandra Larsson - 28 augusti 2013 16:05

Nu sitter jag och äter lite och njuter med redbull <3
Busvickan körde hem mig på hennes moped, riiiktigt jävla kul :)
"honärfanasducktigpåattköra"
Haft en riktigt bra dag !
Och ah igår spräckte jag min framskärm på mobilen .. -.-
Men det fixade sig jaag fick ta våran reserv iphone vi hade hemma
Fett cool, svart baksida och vit framsida ;))

Men sen ska jag i väg till stan och se om jag hittar några mörkblåa eller svarta converse :)

Ah, men jag ska skriva lite mer ikväll om lite vad ni har missat ;))


Peaceout bitchezz
Pusspussssss

Av Alexandra Larsson - 21 augusti 2013 20:17

ursch .. 

när man sitter och tittar på wehaert it och det kommer upp bilder där tjejer som är sååå smala så jag vet inte vad kommer upp och det står att man vill vara smal, gå ner i vikt osv... vad blir det med världen ? 

är det det som är så viktigt att alla ska få anorexia ? 

är det ett krav eller ?  jag tycker att ALLA är fina på sitt egna sätt och om man är nöjd med sig själv

ska man vara det ! 

men förfan ! vad ger det för singnaler när folk lägger ut sånna här bilder ? 

   

 på bilderna är det tjejer som är smala och fina ! men tror inte på det själva .. utan de vill gå ner mer ... 

jag förstår inte ... 


Jag säger inte att jag har världens finaste kropp, jag ser saker alla andra inte ser..

men jag är nöjd med hur jag ser ut och JAG tänker inte precis ändra mig för att jag ska duga för någon annan ? 

och jag förstår inte varför nån skulle behöva det överhuvudtaget?? 


Jag älskar femina ! 

deras omslag är helt ortoligt ! 

det är vågat och det visar att det är också fint med valkar när man sitter ner ! 

jag älskar den bilden ! den lix visar att det är också fint med lite kött på benen ;) 


KÄRLEK TILL ER PÅ FEMINA ! 

FORTSÄTT SÅ ! 


 




Så vad jag menar att kolla inte och bli inspererade av fel saker ! 

tänkt på att du är perfekt precis som du är här och nu ! 


är du nöjd själv så kan alla andra gå och kö upp nått !!!!!!!


peacout bitchezzzzz

pusspusss

Av Alexandra Larsson - 21 augusti 2013 20:05

nu har onsdagen  blivit klar ! 

har so förhör på judiska ord, och deras betydelse imorgon! ... 

och så har jag skolfoto ! .... OMG jag får panik ! vet inte vad jag ska ha på miig :oooo 


aja, nu tar jag en ansiktsmask och durscha osv osv.. 

och så klart plugga ! 

men jag tänkte bara säga att jag har världens mysigaste kisse ! 

BÖNAN <3 


tänkte att han skulle få ett helt eget innlägg sen med bilder osv ! 



peacout bitchezzz

pusspussssssss




               

Av Alexandra Larsson - 19 augusti 2013 20:47

Idag var sååå underbart ' jag fick träffa alla mina sååå underbara vänner jag saknat så extremt mycket ! <3
Och det känns ganska gött att vara äldst i skolan !
Jag gick till tandläkarn efterskolan och jag var tvungen att sticka hem och äta och bordts tänderna men jag hann inte äta .. Och jag var redan svinhungrig redan få ! Efter tändläkarn hade jag halva munnen, läpp och näsa bedövad .. Så jg kunde inte äta tills den avtog lite .. Och ah .. Så fatta vad glad jag blev när jag fick äta mat vid halv 6 !
Men jag fuska för haha den är inte riktigt borta än ! Hahha oc kl är snart 9 hahah, men jag ska äta kräftor med familjen snart men just nu kollar jag på idol och myser med bönan <3

Peac out bitchezz
Pusspusssss

Av Alexandra Larsson - 18 augusti 2013 18:12

Tar mig lite egen tid nu efter att ha träffst en saknad vän och göttar mig med nya solo och redbull

Imorgon börjar ju skolan och då ska jag ta mig bastu, ett dopp i polen och ansiktmask och ska göra mig klar för skolststarten !
Idsg fick det bli mjukisar och min pyjamaströja hela dagen, slängde alla jeans och byxor med nästan alla tröjor och kofto är på tvätten så nu är allt nytvättat och klart !

Peaceoutbitchezz
Pusspusssss

Presentation


Hej jag heter Alexandra och är 15år, här kommer jag skriva om saker jag tycker är viktigt och ni kommer att få följa min vardag !
hoppas ni kommer hit igen snart ;)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni hälst se
 Veckans utmaning
 Veckans bild
 Veckans blogg
 Veckans händelse
 Veckans skratt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards