alexandralailalarsson

Alla inlägg under september 2013

Av Alexandra Larsson - 22 september 2013 18:15

Jag hade en grym dag och kväll igår med de bästa !!!!! 

loveyah ! ;******** 


men dock är jag AAAASSSS sjuk i dag ! f*ck.. får se om jag orkar te skolan imorgon ! 





                                                                     

...

Av Alexandra Larsson - 19 september 2013 16:07

Av Alexandra Larsson - 17 september 2013 21:16

             

Av Alexandra Larsson - 17 september 2013 20:18

Ja! , tjena alla där ute ! 

jaa jag missade början på idol sååå det känns ju inte såå bra -.- men får väll se reprisen sen ist ! 

men idag var skolan rätt bra, hade kul!

Först åkte vi med buss till kristinehamn och kollade på en teater, den var väll okej lixom. 

Sen var vi tillbaka hemma vid 10:45 oc då börjadevi lektionerna kl 11 sen var det lunch och då gick jag lisa och viktoria till lisa och gick ut med Kakan (lisas hund) 

sen hade jag slöjd och jag mådde inte så bra ! hade huvudvärk och var AS trött så jag åkte hem ! 

sen sov jag från 3 till typ halv 7 så vi får väll se när jag somnar ikväll ? 


Aja.. 


peacout bitchezzzzzz

pusspusssssssss



                                         

Av Alexandra Larsson - 16 september 2013 19:45

Igår när jag var i stockholm stannade vi i arboga och åt subway, sedan åkte vi vidare och när vi kom till stockholm åkte vi upp till globen och gick på globen shoppingcentrum där hittade jag ett par Disel jeans på carling, svarta skinsy 1099kr, fett värt.. Sedan passade jag på att ta kort bredvid globen ! ;)
Sen gick vi på cafe :D
Sen bar det av mot kistagalleria :) och där hittade jag en otroligt mysig halsduk, med en dundersnygg färg på cubus 179kr. Sen gick jag vidare till affär till affär ! Och till slut kom jag till min favorit butik i hela stockholm ! Newyorker !!!! Fyyyfan vilken stor butik och vilka kläder !!! Gick dock bara halv butiken innan jag hittade en uuurläcker jacka !! Sen innan jag åkte hem passade jag att gå in på Adidas egna märkesbutik! Woow !

Ah på vägen hem stannade vi på Mcdonalds och åt ! Sen kom jag hem vid 8 på kvällen :)och då tog jag en dursch och gick och la mig tidigt för jag hade gått upp kl 7 på morgonen !!

Ah skolan idag var hyfsat bra ! Var bara JÄÄÄVLIGT trött !
Imorgon ska vi till krhamn med köassen och kolla på en teater !
Kommer inte ihåg vad den heter men men

Peacout bitchezzz
Pusspussssss

Av Alexandra Larsson - 15 september 2013 08:37

Nu är jag på väg mot stockholm !
Woopwoop !

Av Alexandra Larsson - 14 september 2013 15:18

Igår var jag hemma från skolan, hade grymt jobbig huvudvärk ! Iaf senare på kvällen åkte jag och pappa till konsum och köpte lite gött till kvällen och myste med mat, redbull och godis :)
Idag så klippte jag gräset och städa lite ! Sen ska jag iväg till farmor men först tar jag ett stopp vid pizzerian med en underbar vän! Patrycja ' :) <3

Imorgon drar jag i väg till stockholm med pappa för en hel shopping dag ! :)


Peacnout bitchezzz
Pusspusssssss

Presentation


Hej jag heter Alexandra och är 15år, här kommer jag skriva om saker jag tycker är viktigt och ni kommer att få följa min vardag !
hoppas ni kommer hit igen snart ;)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni hälst se
 Veckans utmaning
 Veckans bild
 Veckans blogg
 Veckans händelse
 Veckans skratt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards