alexandralailalarsson

Direktlänk till inlägg 25 mars 2014

Tisdag

Av Alexandra Larsson - 25 mars 2014 16:43

Hej, jag tänkte köra en snabb uppdatering nu så ni hänger med !
Förra veckan var riktigt bra! På fredagen hängde christin med mig hem och vi åt våfflor och bakade kakor! Sen på kvällen hade vi match, gick väll sådär men var ändå okej eftersom det våran FÖRSTA match !
Sen åkte jag hem och kollade på film.

På lördagen sov wilma hos mig, och vi gick ner på storfors och träffade Viktoria, Julia och Nicole.
Vi satt i epan och myste i typ en timme. Sen gick wilma och jag hem och bra prata lite osv

Sen på söndagen så hjälpte jag henne att slinga håret !

Igår så mådde jag inte så bra så jag var hemma från skolan, samma i dag! Men imorgon blir det skola.

Ah, det var väll allt tror jag :/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Larsson - 25 juni 2014 23:22

                     

Av Alexandra Larsson - 22 juni 2014 18:56

Eftersom jag typ glömt bort min blogg.. så tänkte jag lägga upp lite snabbt några bilder från London ...

Av Alexandra Larsson - 5 juni 2014 14:08

Hej hej, jag har haft så sjukt mycket just nu! Så jag har typ glömt bort bloggen ;) Men nu tänkte jag passa på att när jag endå är hemma och är sjuk! Igår hade vi en presentation i skolan osv och imorgon är det sveriges nationaldag och jag ska må...

Av Alexandra Larsson - 15 maj 2014 21:53

Jaaa, du !  Imorgon vid den här tiden sitter jag på båten mot polen med de härligaste personerna :D  Är så nervös! har typ trippel kollat llt i min väska och jag har tagigt med kläder i MÄNGDER!!!!  Jag är så nervös så jag nästan måt illa :oo J...

Presentation


Hej jag heter Alexandra och är 15år, här kommer jag skriva om saker jag tycker är viktigt och ni kommer att få följa min vardag !
hoppas ni kommer hit igen snart ;)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni hälst se
 Veckans utmaning
 Veckans bild
 Veckans blogg
 Veckans händelse
 Veckans skratt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards