alexandralailalarsson

Direktlänk till inlägg 8 april 2014

Sjuk

Av Alexandra Larsson - 8 april 2014 20:37

Hej, nu är det tisdag och jag har varit sjuk :(
Det värsta är nog inte att jag varit sjuk, utan att jag missar saker!!
Det räcker med att man är borta 2 dagar så missar man 3 delprov i nationella ... ÅÅHHHH!
Men men, idag har jag bara vilat och varit sjukt glad för att min feber är borta! För igår då var det inte en höjdare..
Idag passade jag på att plugga en hel del inför proven.
Juste ! Jag kom in preliminärt på mitt förstahandsval :D

Vad gjorde jag i helgen då?
I fredags var jag på UKM och sen gick vi och åt pizza och myste lite.
På lördagen var jag med Vickan och bara myste i hennes EPA, åkte runt lite och pratade om allt och ingeting.
I söndags började jag redan känna av att jag mådde lite dåligt så jag tog det mest lungt den dagen!

JUSTE!! Jävla instagram, jävla skit mobil.. Det funkar ju inte..

Ah, det var väll allt i från mig!
Pusspusssss



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Larsson - 25 juni 2014 23:22

                     

Av Alexandra Larsson - 22 juni 2014 18:56

Eftersom jag typ glömt bort min blogg.. så tänkte jag lägga upp lite snabbt några bilder från London ...

Av Alexandra Larsson - 5 juni 2014 14:08

Hej hej, jag har haft så sjukt mycket just nu! Så jag har typ glömt bort bloggen ;) Men nu tänkte jag passa på att när jag endå är hemma och är sjuk! Igår hade vi en presentation i skolan osv och imorgon är det sveriges nationaldag och jag ska må...

Av Alexandra Larsson - 15 maj 2014 21:53

Jaaa, du !  Imorgon vid den här tiden sitter jag på båten mot polen med de härligaste personerna :D  Är så nervös! har typ trippel kollat llt i min väska och jag har tagigt med kläder i MÄNGDER!!!!  Jag är så nervös så jag nästan måt illa :oo J...

Presentation


Hej jag heter Alexandra och är 15år, här kommer jag skriva om saker jag tycker är viktigt och ni kommer att få följa min vardag !
hoppas ni kommer hit igen snart ;)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni hälst se
 Veckans utmaning
 Veckans bild
 Veckans blogg
 Veckans händelse
 Veckans skratt

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards