alexandralailalarsson

Alla inlägg under december 2012

Fix

Av Alexandra Larsson - 31 december 2012 10:55

Tjena, nu sitter jag och målar mina naglar och pysslar. För man måste ju vara riktigt fin ikv när man ska iväg och träffa sina underbara vänner ! <3
Men nu ska jag fortsätta med naglarna och sen får ni 2012 del 2 <3
Puss

Av Alexandra Larsson - 30 december 2012 19:59

Idag var jag busig och bara slappat,
Jag har städat och gjort jello eller hur det stavas. Men ja som alla kanske redan vet så äre nyår i morgon och min patrycja kommer imorgon te mig och vi ska fira i hopp, men innan ska jag iväg och vara med mina härliga vänner i min klass ! <3
Nej nu orkar jah inte skriva mer hörs <3

Av Alexandra Larsson - 27 december 2012 21:32

Av Alexandra Larsson - 27 december 2012 21:29

Jag köpte ett par thigts som inte kom med på bild samt lite annat :)

Av Alexandra Larsson - 27 december 2012 16:15

Tjena, nu har jag varit i karlstad och shoppat med min gosiga kompis wilma ! Nu är min garderob större men min plånbok smalare/mindre. MEN NU ÄR JAG EN SUPER GLAD TJEJ IAF :)
Lägger ut lite smått om det i kvl :)

Men nu kommer lite bilder från min julafton

Av Alexandra Larsson - 24 december 2012 07:40

Tjena ja då äre jul afton, det är så jävla sjukt att allt går så fort det är redan ett år sen min lilla valp kom till mitt hus och bara vågade vara med mig de första dagarna ! Men nu är hon överallt ! Men det här skänns som om att detta kommer bli en AWESOME jul! Först ska jag börja med att kolla i min julstrumpa som hänger på min dörr. Sen blir det väll att chilla lite plocka rätt och sen köra den vanliga svenska julen :) men nu ska jag inte skriva mer utan ni får en bild på min underbara gran sen lägger väll jag upp bilder så att ni som vad som händer ;)
Kram

Av Alexandra Larsson - 21 december 2012 20:11

1 Jeans 

2 t-shirtar

1 stickad kofta 

1 halsband

           

Presentation


Hej jag heter Alexandra och är 15år, här kommer jag skriva om saker jag tycker är viktigt och ni kommer att få följa min vardag !
hoppas ni kommer hit igen snart ;)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni hälst se
 Veckans utmaning
 Veckans bild
 Veckans blogg
 Veckans händelse
 Veckans skratt

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards