alexandralailalarsson

Alla inlägg under mars 2014

Av Alexandra Larsson - 25 mars 2014 16:43

Hej, jag tänkte köra en snabb uppdatering nu så ni hänger med !
Förra veckan var riktigt bra! På fredagen hängde christin med mig hem och vi åt våfflor och bakade kakor! Sen på kvällen hade vi match, gick väll sådär men var ändå okej eftersom det våran FÖRSTA match !
Sen åkte jag hem och kollade på film.

På lördagen sov wilma hos mig, och vi gick ner på storfors och träffade Viktoria, Julia och Nicole.
Vi satt i epan och myste i typ en timme. Sen gick wilma och jag hem och bra prata lite osv

Sen på söndagen så hjälpte jag henne att slinga håret !

Igår så mådde jag inte så bra så jag var hemma från skolan, samma i dag! Men imorgon blir det skola.

Ah, det var väll allt tror jag :/

Av Alexandra Larsson - 16 mars 2014 14:32

Nu har jag glömt att skriva lite!
Haft en riktigt okej skolvecka,om man brtser från proven. Men det ar faktiskt gått jättebra !! Fick ett A på mitt svenska prov, fick 11 utav 14 poäng på matten vilket är faktiskt bra eftersom jag SUUUUUUGER på matte
Vi hade studiedg på torsdagen och Wilma sov hos mig från ons-tors som var jättemysigt! Sen på kvällen åkte jag ocg bakade lite med mina tjejer i kyrkan. På fredag tog vi ledigt för jag skulle me min pappa till hans jobb i Stockholm och typ praktisera lite :)
När vi endå var där passade vi på att kolla lite i butikerna, köpte ibte såmycket blev en bikini, strumpor och ett par örhängen.
Sen hälsade i på Tamaras kompisar och åt lite mat.
Vi kom inte hem förens typ 12 halv 1 på kvällen ;)

Igår så myste jag påmorgonen för jag vkade vid 10, så åt jaglite mat sen åkte vickan och jag ut med hennes epa. Var sjukt mysigt att få umgåsmed henne! Vi åkte till afären och köpte redbull och träffade Patrycja och wilma som jag var lite med sen. Senare på kvällen åkte jag och Vickan lite på Storfors som var sjukt dött men vi åkte förbi Adam och hans kompisar. Var skit nervös men det gick väll br, de var iaf ganska dryga de kollade på film osv. men sen kom jag hem vid typ lite över 11 så jag la mig och kollade på film.
Idag vaknade jag vid halv 9 men ville inte gå upp då så jag stannade kvar i sängen och mös lite med min katt. Sen har jag hjälpt pappa och städa lite och snart ska vi äta. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, åker väll till affären och köper nått till nationellaprovet imorgon och kanske är lite med Wilma och Patrycja.
Har sån sjuk söndagsångest nu.... Jag vill VERKLIGEN INTE gå till skolan imorgon. Men men sånt är livet..
Men n ska jag äta så!
Herråååå

juste jag ska till LONDON !!!! Om exakt 90 dagar
TAGGGAAAAA



pusspusssss

Av Alexandra Larsson - 9 mars 2014 13:14

Hej, har glömt bort det här med bloggningen ett tag ..
Jag har haft en riktigt bra vecka, har fått träffat alla mina kompisar i skolan igen ! Riktigt mysigt :) dock har jag haft 2 matteprov, 1 hemkunskapsprov och ett engelska förhör denna vecka så det har varit riktigt körigt!
I fredags tog jag bara det lungt, i går var jag till stan och köpte strumpor, ny ögonbrynspenna och en jeansshorta från "never demie" och så firade vi lite nationella kvinnodagen och jag passade på att springa lite sen kollade jag och patrycja lite på mello, men vid 9 gick vi och var med wilma :) träffade även lisa och fick prata lite med henne :D
Juste jag bakade ;)

I dag vaknade jag vid typ 9 och tog mig frukost, och nu tänkte jag njuta lite av det underbara vädret och ska ut på en promenad men först ska jag äta min "fruktsallad" med banan, blåbär och äpple :)

Av Alexandra Larsson - 2 mars 2014 22:02

Nu är det slut på lovet.. Jag vill verkligen inte att det ska vara slut ..
Jag har haft ett as mysigt lov, jag har bowlat, varit på bio, shoppat, umgåtts med underbara personer & fått tillbaka någon jag saknat !

Idag har jag bara legat i sängen och tagigt det lungt, har dock varit ute på en springtur, kunde dock inte köra så himmla långt som jag brukar för mina ben bara skrek .. Mina benhinnor hatar mig när det blir kallt ute ..
Men men, sen kollade jag på Shrek maraton :D och sov lite

Nu sitter jag och äter tonfisk/ost "sallad" och har precis duschat ;)

Men snart blir det att lägga sig och sova...

Av Alexandra Larsson - 1 mars 2014 13:54

Har varit lite dålig på att uppdatera nu under lovet, men nu ska det bli ändring.
Nu i veckan har jag varit i stan och handlat lite örhängen och mat sen sovit med mina tjejer några gånger.
Haft det rikigt mysigt helt enkelt :)

Igår var jag i väg och storshoppa !
Jag köpte bland annat en stor rislampa, doft ljus, shampoo, balsam, värmeskydd och massa cupcakes saker :D sen så klart kläder !
Det bästa köpet är mina nya springbyxor, sport-BH och sport-trosor :)

Hade iaf en grym dag/kväll igår också ! Var med wilma, Emanuel, patrycja, hanna och några andra mäniskor :)
Vi käkade tacos och hade det lite myyyys

Aja idag MÅSTE jag verkligen plugga matte och hemkunskap.. Har bara läst 3 sidor utav typ 15 sidor eller nått! Matten har jag inte ens börjat med !

Pusspussss

Presentation


Hej jag heter Alexandra och är 15år, här kommer jag skriva om saker jag tycker är viktigt och ni kommer att få följa min vardag !
hoppas ni kommer hit igen snart ;)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni hälst se
 Veckans utmaning
 Veckans bild
 Veckans blogg
 Veckans händelse
 Veckans skratt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards