alexandralailalarsson

Alla inlägg under november 2012

Av Alexandra Larsson - 28 november 2012 08:50

Bild 1,2 emil min storebror 20 år !!
Bild 3,4 erik min storebror 16 år !!
Bild 5,6 stefan min pappa

Av Alexandra Larsson - 26 november 2012 18:56

Jaahopp då sitter man här på sin datastol och blir deppig utav att mitt rum ser ut som ett bombnefslag och att jag inte orkar plocka iårdnig "någon som känner igen känslan?"
Men men tänkte ge er en nyhet som kanske gör er lite glada :) jag ska börja videoblogga .. För ni tjatar ju hål i huvudet på mig på min youtube kanal ..
När kommer det är ny video och deverse...
Men men, det kommer snart .. Ni kan ju gärna typ skriva till mog vad ni vill se så fixar vi det !! :D
Det har ju varit lote om en smink video som alla tycker jag ska göra... Hmm det kan vara en fundering ... Eller göra en utmaning ni bestämmer .. Kanske lät mer frästande .!!!! Eller ?
Men nu får ni en fin liten bild på mig !!!
Btw köpt ny säng som jag hämtar på onsdag !!! Wooop wooop

Av Alexandra Larsson - 25 november 2012 18:06

 


JAAAA, som alla kanske vet ''förutom alla ni efterblivna där ute'' att det är måndag imorgon. 

yeeeh.... eller inte -.-

måndag .. kräla sig upp ur sin varma mysiga och bara underbara säng, det är det värsta som finns !!! 

just so you know, jag är ingen morgon människa. 

men jag tänkte att göra detta med måndag lite trevligare och försöka se det posetiva i måndagar


jag har 1 timmes rast efter en 30 minuterslektion där vi bara går igenom skolveckan

och 1 timmes rast betyder BOLLHALLEN !!!! japp där sittter jag mesta dels av min skolvecka med min älskade bollhallsbuddy Viktoria !!!! 

som standard där äre negerboll''till er som tycker det är rasistiskt'' chokladboll. och en cola !!! 

mums ... 

men det är nog det ända som är posetivt tänker jag. MEN JA SÅ ÄR DET.... för man ser ju inte fram imot skolmaten precis !!!!

wooop wooop spya, ett glas mjölk och knäckebrödsmackor. wow ! det lät ju frästande


men nu ska jag inte förstöra eran syn på måndagar ''mer'' för de kommer ju alltid vara där, precis som en jobbig persson som inte kan låta dig vara i fred... för sånna kommer det ju alltid finnas där också. 


Hejdå mina fina pungråttor och hoppas att ni kan sova gott FÖR DET KOMMER JAG !!!!!!!! 

PUSS 

Mvh: Alexandra 



Av Alexandra Larsson - 25 november 2012 12:19

     

Av Alexandra Larsson - 24 november 2012 18:01

Hej mina pungråttor .!!!!!
Jag ska fan följa strömen och köra 30 dagar 30 bilder ..!!!

1: mina djur
2:en tokibild
3:bebisbild/barnbild
4:min familj
5:någon jag aldrig kommer glömma
6:en bild som får mig att skratta
7: någon/några jag älskar
8: ett roligt minne
9: mina närmaste
10 någon som alltid får mig att skrattA
11: mitt hus
12: den som sms mig senast
13: dagens aoutfit
14: något busigt
15: mitt rum
16: den nyaste bilden på mig.
17: en bild från i somras.
18: en bild på en tid du saknar.
19: en bild på din favorit plats.
20: en bild på barndomsvänner.
21: en citchat.
22: en ovanlig bild.
23: en bild på din fritid.
24: någon i din släkt.
25: någon i din familj.
26: ett egopix.
27: en bild som du är nöjd över.
28: en person som du saknar.
29: en person du kan berätta allt för.
30: någon du alltid har roligt med.

Presentation


Hej jag heter Alexandra och är 15år, här kommer jag skriva om saker jag tycker är viktigt och ni kommer att få följa min vardag !
hoppas ni kommer hit igen snart ;)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni hälst se
 Veckans utmaning
 Veckans bild
 Veckans blogg
 Veckans händelse
 Veckans skratt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards