alexandralailalarsson

Alla inlägg under februari 2014

Av Alexandra Larsson - 26 februari 2014 15:27

Nu är det så att flera har lämnat medelande om att de vill se mitt rum, och eftersom jag är så lat och inte orkar städa mitt rum så jag bäddade min säng och sen får det duga. Jag tänkte ni vill ju se mitt rum som det är varje dag lixom och inte när jag har stått i 2 timmar och städat mitt rum för att ta några bilder. ;)

Av Alexandra Larsson - 22 februari 2014 16:14



Jaaaa hej på er ;) 
nu är det så att jag har LOOV ! 

SOM JAG HAR LÄNGTAT, jag började lovet med en kväll med mina underbar tjejer ! 
Först åkte jag till kalrskoga och handlade sen åkte jag hem till Viktoria och Christin och myste :) 
Nu har jag precis ätit pannkakor, är proppmätt :s i dag vet jag inte riktigt vad jag ska göra? 
har typ suttit vid tv:n och kollat på ''life unspeckted'' men nu i veckan ska jag plugga som F A N!!!

för direkt efter lovet har jag 2 matte prov sen ett hemkunskapsprov, sen veckan där på 3 nationella prov !!!! 


Det är sjukt vad mycket som ska göras nu ! och kommer hända :o

Det är lixom bara 111 dagar kvar tills jag går ur 9an! 

det är sjukt vad fort det går! och det är 193 dagar kvar till jag fyller 16! visst det är inte såå lite men men ! TAAGGA 


Juste, nu underlovet ska jag plugga ( som jag skrev förut) men sen ska jag i väg till en tjejkväll på onsdag och mysa med några härliga personer, sen under veckan ska jag i väg och SHOPPAA ! är SJUUUKT sugen på det nu !

ASSÅ jag satt och tittade på ginatricot och lager157 och jaag bara dog ! nu vill jag verkligen shoppa ! 





   

Av Alexandra Larsson - 20 februari 2014 21:02

JAG ÄR PÅ RIKTIGT KÄR I DE HÄR KLÄNNINGARNA OCH SKORNA ! <3



               

Av Alexandra Larsson - 19 februari 2014 15:34

Nu ät jag på väg hem
Har musiken på högsta volym och kör en liten promenad hem !
Dagen har varit rikgtigt okej, hade håltimma första lektionen så jag gjorde klart son :)

Aah, nu kan jag inte skriva mer eftersom min mobil kommer frysa sönder

Pusspussss

Av Alexandra Larsson - 16 februari 2014 13:43

jag kunde inte hålla mig för skratt när jag såg den här bilden !!! 

HAHAHHAAHH #shitvapin

Det här är alltid nått jag stort mmig på när tjejer ska trycka upp deras bröst till hakan så de ska se ''större ut'' 

men herregud ? 

varför ska man ''leka'' att man har större bröst än vad man har ? 
man har den storleken man har punktslut ! 







Av Alexandra Larsson - 15 februari 2014 23:05

Asså jag borde ha förstått från första sekund.
Visst att någon skriver att han ska komma till storfors som ligger 4 timmar bort och fråga om vi kanske skulle träffas på våran ungdomsgård.. Men att vilja vara efter det stänger som är 00:00 ?? Och sen ringa en 3 gånger varje kväll och vilja prata från söndag-torsdag ...? Och sen på fredagen skriver lite snällt och trevlig att han är framme i storfors på eftermiddagen typ efter 15:00 ...

MEN NÄR HAN BARA DYKER UPP I MIN SKOLA NÄR JAG SLUTAR OCH VILL FÖLJA MED MIG HEM ??
Jag sa så klart nej, för jag hade läxor att göra..
Sen började han skriva att han ville komma hem till mig och hjälpa mig med läxorna.. Jag tackade nej och fortsatte sen somnade jag vid 17:30 typ, när jag vaknar 18:20 så har jag 5 missade samtal och 4 sms från honom ...
Han frågade typ om jag hade gjort klart mina läxor och om vi kunde träffas osv osv sen frågade han vilken tid jag och min kompis skulle till ungdomsgården och jag sa kl 21:00 och när jag och min kompis kommer dit så säger personalen att han suttit där sen 19:00 och väntat på MIG !?
Under hela kvällen då jag fick snapchats från kompisar så frågade han .. Vem är det, vem är det ?? Och tar min mobil ??
Men iaf när jag åker hem vid 00:00 Så får jag ett sms vid 1 från honom..
Sen kl 9 på morgonen sen 11.
Han ville att vi skulle träffas? Men jag skulle till stan och under tiden jag var i stan fick jag 4 sms och han frågade hela tiden om jag va hemma än.. Jag struntade i sms och det var lugnt, men sen vid 9 på kvällen så ska jag gå ut i tvättstugan och hämta en handduk, och då ser jag honom ståendes utanför MITT HUS!!!!

Asså det var så läskigt så jag kunde fan dö... Jag fick faan panik
Och när jag gått in till min brors rum och gömt mig fick jag ett sms från honom där det stod " vad skulle du göra om jag kom hem till dig nu?"
Jag visste fan inte vad jag skulle göra ? För skulle jag inte svara skulle han komma in, och skulle jag vara snäll så skulle han komma in.. Så jag skrev att jag skulle bli arg
Vafan blir det ?
Jävla stalker varning ...
Usch .. Jag vet inte hur jag känner nu, rädd? Nervös? Nej nu låser jag dörren och lägger mig i sängen och sover ..

Fyfan det är nog för ikväll

Puss pussss

Av Alexandra Larsson - 15 februari 2014 11:58

Ah igår var det ju alla hjärtans dag om någon hade missat det !
Och jag hade det jättemysigt min kille kom med choklad, blommor och massa tända ljus !

ELLER ?????
Nej men jag hade det mysigt i går, först fick jag choklad av pappa och sen en ny jacka från pappa och Tamara. Sen åt vi Kina mat på kvällen, sen drog jag i väg och träffade några riktigt bra vänner ! <3

När jag kom hem la jag mig i sängen med bönan och kollade på "ps i love you" som är en utav mina favorit filmer !

Juste jag bakade också !

Av Alexandra Larsson - 13 februari 2014 17:03

Idag var jag ledig för jag skulle i väg med min katt på operation "kastrering" och vaccination. Så ja nu spenderas hela kvällen med en halvdrogad katt som är tung som en sandsäck i knät.
Men under tiden har var inne och opererades så passade jag på att shoppa in lite smått ;)

Presentation


Hej jag heter Alexandra och är 15år, här kommer jag skriva om saker jag tycker är viktigt och ni kommer att få följa min vardag !
hoppas ni kommer hit igen snart ;)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni hälst se
 Veckans utmaning
 Veckans bild
 Veckans blogg
 Veckans händelse
 Veckans skratt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards