alexandralailalarsson

Alla inlägg under april 2014

Av Alexandra Larsson - 15 april 2014 19:35

Det är inte precis världens största förändring.. men kände att jag ville ha det nu! 

Så nu fick det bli en rosa som är så typiskt att ha på sin ''tjejblogg' ! 

men nu blev det så !!! 

Av Alexandra Larsson - 8 april 2014 20:37

Hej, nu är det tisdag och jag har varit sjuk :(
Det värsta är nog inte att jag varit sjuk, utan att jag missar saker!!
Det räcker med att man är borta 2 dagar så missar man 3 delprov i nationella ... ÅÅHHHH!
Men men, idag har jag bara vilat och varit sjukt glad för att min feber är borta! För igår då var det inte en höjdare..
Idag passade jag på att plugga en hel del inför proven.
Juste ! Jag kom in preliminärt på mitt förstahandsval :D

Vad gjorde jag i helgen då?
I fredags var jag på UKM och sen gick vi och åt pizza och myste lite.
På lördagen var jag med Vickan och bara myste i hennes EPA, åkte runt lite och pratade om allt och ingeting.
I söndags började jag redan känna av att jag mådde lite dåligt så jag tog det mest lungt den dagen!

JUSTE!! Jävla instagram, jävla skit mobil.. Det funkar ju inte..

Ah, det var väll allt i från mig!
Pusspusssss



Av Alexandra Larsson - 1 april 2014 21:05

Jag är en sån där hopplös romatiker.. 


Jag kan bli helt varm innombord av bara ett godnatt/godmorgon sms! 

När någon säger att man är vacker, fin och söt istället för snygg, het och sexy? 

När ''han'' kallar dig babe,sötnos och hjärtat! 

När ''han'' ger dig komplemanger, frågar hur din dag varit! 

När ''han'' ger dig sin tröja när du fryser!

När de spelar gittarr... ååhh     


             

Av Alexandra Larsson - 1 april 2014 20:53

Tja, idag var det en sjukt rolig dag. Har verkligen inte skrattat så här mycket! 

aja, där förstörs ju allt för jag har nationella prov i morgon och jag ORKAR verkligen INTE ! 

Jag är så sjukt skoltrött just nu ! Skulle sitta jääävligt bra med ett lov nu! 

Har varit jätteupptagen förra veckan så hann inte blogga, för jaag har varit på sjukhuset, varit fram och tillbaka mellan storfors karlskoga och kristinehamn, två nationella prov! såå ah.. 

men nu är jag här igen och ska blogga! ;)


Helgen har varit riktigt okej, slutade helgen med en dag i karlstad :) 

och i dag vart jag HELT klar med mitt bidrag till UKM som är nu på fredag. håller tummarna!


Aja nu ska jag gå och dursha, byta sängkläder, sen ska jag kolla på topmodell och sova.




pusspusssss


 


Presentation


Hej jag heter Alexandra och är 15år, här kommer jag skriva om saker jag tycker är viktigt och ni kommer att få följa min vardag !
hoppas ni kommer hit igen snart ;)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni hälst se
 Veckans utmaning
 Veckans bild
 Veckans blogg
 Veckans händelse
 Veckans skratt

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards