alexandralailalarsson

Alla inlägg under januari 2013

Av Alexandra Larsson - 31 januari 2013 18:39

Hej, idag hade pappa och jag bestämt att vi skulle

till stan och köpa ett par byxor åt mig.. efter skolan

men jag vart sjuk och jag kände inte för att handla när 

jag var sådär sjuk så pappa åkte dit själv, men har är världens

goaste pappa och kommer hem med två as snygga halsdukar

och ett par DYNGA snygga svarta jeans med dragkedjor på, glad

är inte tillräckligt ! Jag var skit nöjd Tack pappa ! älskar dig så mycket

PUSSS ! 





Men nu orkar jag inte skriva så mycket, nu blir det pizza och redbull för min del!



pusspusss

Av Alexandra Larsson - 30 januari 2013 20:52

TJEEENNNA! 

nu har jag slängt mig i durschen och gjort ansiktsbehandling ! 

så jävla mysig, efter det var det 5 sidor med egna stödord jag ska kunna

plus typ3-6 sidor med text i min so bok och sen fick jag läsa massa fakta om

några gammla gubbar från 1700 talet :) yey det drömmer jag om att göra på min

fritid, läsa om gammla döda gubbar.. men nu blir det troligen film och mysa med katten

förhoppningsvis håller väll någon buse mig sällskap, men inte för sent som igår det blev 01:30

innan jag fick somna ;) är det någon annan som bara känner att sätta i hörlurarna och bara sätta på

den mest PERFEKT låten och bara lyssna på den föralltid och bara TÄNKA, tänka i sin underbara ensamhet

Det är så underbar i bland bara ! sluta ögonen lägga huvudet mot kudden och kanske nynna med i sången och 

troligen kanske fälla en liten tår :) men vet du vad .. det är okej, för vi alla är som ett glas som får lite mer vatten 

för varje sak som händer, och tillslut rinner det där vattnet över och då är det okej att fälla en tår ! men det är

även okej att bara leva varje minut som om det vore den sista ! men gud vad jag skrev i det här innlägget !

wow förbättring av mig kan jag säga, jag var AS DÅLIG på att uppdatera förut med nu, nu jävlar håller jag mitt

nyårslöfte med bloggen !

MEN nu ska jag skype med de underbaraste !




 



'' låt mig va, vill inte ha dina jävla ''

sms. att du saknar mig,

att du älskar mig men 

du borde ha tänkt på 

det liiite tidigare


pusspusss

ARG

Av Alexandra Larsson - 29 januari 2013 21:04

Jag satt och redigerade en AS BRA vlogg till er så betsämer sig min dato

att HATA mig ! och sparar den INTE ! 

AAAAAAHHHHHGRRR !   

F@@7098I4GSJGFMK@GBVDFN@ ! 


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hej :) 

annars hade jag väll en bra dag om man tar bort det med vloggen.. 

jag slutade kl 20 i 12 idag :) det var SÅÅÅ jävla gött, när jag kom hem

åt jag mat och sov tills 3 ;D yee

HADE VÄRLDENS ROLIGASTE GYMPA LEKTION I MORSE !

men nu har jag mysigt med lite film och lite go fruktsallad ! 

blir väll att ta bort smink och ta en go förskänt dursch ! 

Ha det så bra min små pussyys där ute ! 

laddar väll troligen upp en sminkvideo som ni har tjatat

så om på min youtube kanal ! 


men så länge 


     




pusspussss

Av Alexandra Larsson - 28 januari 2013 20:24

hej hej ! 

idag som ni kanske visste åkte jag till sälen och var i lindvallen :) 

det var grymt ! mycket roliga människor man åkte med ! TACK ! 

Bussresan dit var ganska slö men på vägn hem hade vi as kul, men typ halv vägen låg 

jacke på mig och han hade det skönt iaf;) 

men men vi hade det iaf AWESOME ! 

när jag kom hem tog jag på mig mjukisar en stor t-shirt och tog mig pizza ! 

åh gud, ikv kommer jag sova såå könt ! är redan små trött men ska hålla mig vaken till halv 10 för 

då kanske jag kan sova hela kvällen och inte vakna mitt i natten och vara as pigg..

men jag tog ju så klart lite bilder ! 

.

.

.

.

                     

Av Alexandra Larsson - 27 januari 2013 21:11

Blir ta tidig kväll med The big bang och stiga upp tidigt imorgon !
Riktigt tidigt kan jag säga !
Kommer KANSKE lägger upp något
När jag är i sälen :)



Pusspussss

Av Alexandra Larsson - 27 januari 2013 19:04

Jag sov hos Wilma igår och dåå hade jag inte tid att skriva på bloggen :( 

Förlåt igen ! 

vi käka pizza, chips dipp och vi dampa som vanligt ! 

idag åkte jag te stan och köpte saker till sälen imorgon! 

kommer bli as kul ! 

men nu orkar jag inte skriva mer här 

på bloggen så hörs imorgon! 


pusspusssss

Av Alexandra Larsson - 25 januari 2013 22:26

Idag var det riktigt bus i skolan ! 

ÄLSKAR ER TJEJOR ! <3

men men, sen följde min goding med mig hem ! 

vi kollade på film och båda somnade ! RIKTIGT GÖTT. 

sen drog hon så kom min patrycja till mig och vi gjorde oss i klara 

för pax ''våran ungdomsgård'' 

grymt kul med grymma vänner ! 



             

Av Alexandra Larsson - 24 januari 2013 18:57

Heeej ! 

idag fick jag vara hemma hade Jätteont i huvudet i morse 

jag gick upp 6 som vanlig men sen fick jag somna om vid 7 och sov till halv 12 ! 

så jävla göttt ! Men sen har jag kollat på Big Bang hela morgonen ! 

kör lix lite maraton ''stavning'' 

men sen vid typ 1 mådde jag precis som vanlig igen (Y) 

Men det blev ändå mys med katten hela dagen, men jag bokade igår solariumet vid kvart i 5 så 

jag åkte ner dit och bara njöt en stund ! 

Men eftersom det är värsta standard att fota i solariumet följer jag strömmen ;) 

Aja ! 

nu har kollat på en film! och nu lyssnar jag på musik och hoppas på att kunna somna tidigt ikväll, 

för imorgon har vi bip test frst på morgonen ! Kommer ligga där på marken och halft dö efter nivå 3 eller nått

det går ju fortare och fortare för varje bip och det är 5-10 bip på varje nivå :o 

får väll hoppas att jag orkar ens till nivå 3 ;) <3

men nu drar jag ut och springer ! 




 


pusspuussss

Presentation


Hej jag heter Alexandra och är 15år, här kommer jag skriva om saker jag tycker är viktigt och ni kommer att få följa min vardag !
hoppas ni kommer hit igen snart ;)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni hälst se
 Veckans utmaning
 Veckans bild
 Veckans blogg
 Veckans händelse
 Veckans skratt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards