alexandralailalarsson

Alla inlägg under juli 2013

Av Alexandra Larsson - 31 juli 2013 15:18

Tio fakta:
1. Hemstad/ort: Storfors
2. Hårfärg: Brun (naturliga är blond)
3. Längd: ca 159cm
4. Frisyr: Lockigt/vågigt och kort 
5. Ögonfärg: Grön
6. Skostorlek: 39/40
7. Humör: glad :)
9. Civilstatus: Singel
10. Vänster- eller högerhänt: Vänster 
Tio saker om ditt liv:
1. Har du nånsin varit kär?: Ja 
2. Tror du på kärlek?: Japp
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?: Ja
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?: Ja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?: jag tror det...
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?: Nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne?: nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?: nej?
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?: haha tror jag inte det
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ja 

Tio saker, det där eller det här:
1. Kärlek eller pengar?: Lätt båda 
2. Vin eller öl?: inget av det ?
3. Dag eller natt?: Bådaaa
4. One night stand eller förhållande?: Förhållande
5. Tv eller internet?: Internet
6. Pepsi eller Cola?: Cola
7 Vild fest eller romantisk hemmakväll?: hemmakväll 
8. Färgfoto eller svartvita?: Beror på 
9. Telefonkontakt eller face to face?: Face to face
Tio ”Har du nånsin”:
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut?: Nej
2. Har du nånsin velat ta ditt liv?: nej..
3. Har du nånsin gjort något du ångrar?: Ja
4. Har du hoppat bungy jump?: Nej
5. Har du nånsin varit med i en olycka?: Nej
6. Har du nånsin ätit en hel tårta?: Nej
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa?: Ja, haha
8. Har du nånsin gått på bio ensam?: Nää
9. Har du nånsin fått utegångsförbud?: ja
10. Har du någonsin rökt?: Neeeej FANHELLER ? 
Tio känslor:
1. Saknar du någon just nu?: Ja
2. Är du glad?: Ja 
3. Är du fundersam?: nej
4. Är du uttråkad?: Nej :) 
5. Är du tysk?: Nej
6. Är du du italienare?: Nej
7. Är du svensk?: Ja
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Nej
9. Gillar du någon just nu?: jag vet inte
Om dig:
1. Hur mycket är klockan just nu?: 15:30
2. Namn? Alexandra laila larsson 
3. Efternamn?: larsson
4.Vart bor du?: storfors
5. Hur många barn vill du ha?: Ett
6. Vill du gifta dig?: Såklart, händer en gång i livet
7. Rullar du spaghettin eller skär du den?: Skär dom
8. Favoritglass?: vet inte ?  

Fyra grejer:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?: Nej
2. Har du en hund?: Ja
3. Sover du helst själv eller med någon?: Med någon
4.Tror du på spöken?: JA
Skulle du:
1. Skulle du vilja vara längre?: NEJ!
2. Skulle du vilja ha sex nu?: Nej
3. Skulle du vilja dricka dig full nu?: Nej
Kan du:
1. Kan du röra på öronen?: nej
2. Kan du slicka dig på näsan?: Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen?: Ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig?: Ja
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?: Om jag vill så ja
6. Kan du vara på en fest utan att dricka?: Ja
7. Kan dina vänner lita på dig?: Ja
8. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln?: Jaaa
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?: Kanske
Har:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?: Ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?: Ja
3. Har du syskon?: Ja
4. Har du någonsin haft sex med någon?: nej
5. Har dina föräldrar ljugit för dig?: Vet inte
6 Har du varit full den här månaden?: Nej
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna?: Ja lite 
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen?: nej ? 
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre?: ja
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre?: Nej 
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?: nej..
12. Har du ljugit på någon fråga än då?: Nej
Vem:
1. Vem älskar du?: Min familj,kompisar och mina djur
2. Vem var du senast kär i? vill jag inte helst skriva så här på internett 
3. Vem vill du bli full med? Vet inte 
4. Vem är den bästa artisten/gruppen?: finns så många ... 
5. Vem pratade du senast i telefon med?: Patrycja  
6. Vem är snällast i världen?: pappa
7. Vem vill du prata med?: Ingen speciell just nu ? 
8. Vem sov du senast med?: Wilma och patrycja 
9. Vem såg dig full senast?: ingen ?
10. Vem vet allt om dig?: Jag 

 

 

Av Alexandra Larsson - 29 juli 2013 12:51

Nu sitter jag här ännu en dag till och säljer jordgubbar i 24 grader!
Men ikv drar jag kanske ut med patrycja och wilma och badar ! Antagligen i min pool eller på basta ! Vi får se ?
Nu är det 21 dagar kvar tills skolan börjar och det har gått för fort !
Men nu tilö veckan ska jag kolla efter körningslektioner för moped sen ska jag försöka träffa några saknade vänner !
Men nu ska jag fortsätta jobba !

Peace out bitchezz
Pusspussss

..

Av Alexandra Larsson - 27 juli 2013 23:52

Av Alexandra Larsson - 23 juli 2013 15:09

Hej ! Nu är jag till baka !
Jag är snart klar med min medicin och är snart helt fullt ut frisk ! Med i dag är det 3 dagar kvar !
Igår var jag i väg till karlskoga med wilma och patrycja :)
I förrgår var jag iväg till marieberg för 3 gången på de här två veckorna !
Och jag har shoppat som F@N. :)
Men nu är jag redo för skolan !
Aah och detr ju typ 25 dagar kvar eller nått ! :oooo
Längtar int ...
Och juste ! Jag har fått en kattunge !
Min bönan som jag har haft sen han föddes ! Så jävla glad är jag !!
Han är min och bara min.

Nu sitter jag i bilen och är på väg mot karlstad !

Peace out bitchezzz
Pusspusssss

Av Alexandra Larsson - 17 juli 2013 21:50

Nu sitter jag i soffan och myser med världens goaste kattunge ! Kommer bli svårt och lämna ifrån sig den här kullen ! Speciellt mina lilla älskling ! Lilla bönan ! (På bilden)
Igår åkte jag till vårdcentralen/sjukhuset och gjorde två blodprover och ett halsprov sen fick vi vänta lite på svaret. Men de kom fram till att jag hade streptokopter, dock inte allvarlig än ! Men om det blir värre får jag åka in på operation och göra hål i nått men.. Ah
Jag har typ problem och svälja ipren 400mg när jag delar den på hälften, och nu sla jag svälja en tablett som är lika stor som en hel ipren när jag dela den på mitten !! De är dyng stora .. Och sen massa glass ! BEN AND JERRYYY ! Halsttabletter !
Men ah

Peace out bitchezzz
Pusspuss

Av Alexandra Larsson - 16 juli 2013 11:28

Jag är sjuk.. FML ! Och min hals har varit öm och gör ont .. Har varit så i flera dagar .. Och ah nu är mina körtlar svullnat och jag kan snart inte prata .. Så pappa åkte och köpte halstabletter, te, dricka och bullar till mig !
Så troligen åker jag väll till sjukhuset ikväll eller imorgon ..
Hmm kul .. Kul sommarlov

Av Alexandra Larsson - 11 juli 2013 15:01

Bara för att solen och värmen för en gångs skull har kommit tillbaka! Ska jag bli sjuk.. Jag har haft feber och min hals dödar mig .. Och min nacke går fan sönder snart .. Har så jävla ont i den .. FML !!
Men så har jag världens bästa pappa som åker och köper ben&jerry, nudlar, bueno, cola och insdale " vatten"

Ah nu ska jag äta mina nudlar och kolla på film !

Peace out bitchezzz
Pusspuss

Av Alexandra Larsson - 7 juli 2013 22:06

                                                                                                   

Presentation


Hej jag heter Alexandra och är 15år, här kommer jag skriva om saker jag tycker är viktigt och ni kommer att få följa min vardag !
hoppas ni kommer hit igen snart ;)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni hälst se
 Veckans utmaning
 Veckans bild
 Veckans blogg
 Veckans händelse
 Veckans skratt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards