alexandralailalarsson

Alla inlägg under mars 2013

Av Alexandra Larsson - 31 mars 2013 19:03

                                                   

Av Alexandra Larsson - 31 mars 2013 13:10

 Heeej ! 

Igår slappade jag med grillat, sovit gjort mig i årdning för kvällen ! 

det var nämligen Pax i går och jag skulle ändå dit vi 23:00 på någon mässa .. 

men jag och Anna hämtade Wilma och sedan gick vi tillbaka till pax i typ 30 min sen gick 

jag och wilma hem till henne och åt choklad pudding ! 

Sen gick vi tillbaka till pax, då träffa vi lite roligt folk. 2 personer jag inte har träffat på 3-4 år .. 

kändes ganska kul ! På kvällen följde wilma med mig hem, vi kollade på film 

käka dipp,chips,papricka,cola och popcorn ! MUMS 

I morse så vaknade vi typ vid .. hmm halv 12 :) 

då gick vi upp och åt frukost, sen vid halv 1 åkte hon hem. 

Det var riktigt kul att ha lite sällskap .. :) 

Idag ska jag och wilma ut och fota, om hon orkar eftersom hon blevit sjuk .. :( 

men annars fotar jag väll lite själv ;)

Aja .. Men jag var riktigt nöjd med min sminkning igår ! woopwoop

det kommer bilder på allt där nere !

ll

ll

ll


 


   

         

Av Alexandra Larsson - 31 mars 2013 13:01

Åh.. Jag ÄLSKAR puss bilder ! 

skulle inte vara så fel med en kram och en puss nu -.- 






                   

Av Alexandra Larsson - 30 mars 2013 15:15

HAHHA oj det vart fel ;) 

glad påsk menar jag ! 


HAHHA aja .. i år körde vi inte som kanske alla riktiga svenskar gör i dag .. och har påsk middag

utan vi hade '' påskmiddag'' men med grillat .. ;D mumma 

Ikväll ska jag iväg på pax och sedan påskmässa kl 23:00 ... -.- 

får väll se vad pax bjuder på ikv .. kanske något roligt ? 


HAHAH.. jaa vad ska jag skriva mer lix .. Hmm 

jo att jag saknar redan mina underbara vänner i skolan ! 

jag hoppas vi hittar på nått nu i påsk ;D 




       

Av Alexandra Larsson - 28 mars 2013 18:50

åh ... nu är jag helt fucking trött på killar... 

tänker fan gå och bli lebb !

URSCHHHH 

men herregud.. vad blir det med killarna nu ... 

om de sitter och håller på och bara är allmänt iriterande .. och man säger till 

så är det ''vi/jag'' som är omogen .. bitch.. ahh.. det är vårat fel allt

de är elaka mot allt och alla.. snackar fan mer skit än vad tjejerna gör. 

slänger ur sig onödiga kommentarer.. 

Men helt ärligt.. om ''vi'' ärså jävla bitchiga, fula osv 

prata inte med oss, umgås inte med oss TITTA INTE PÅ OSS DÅ. 

det är inte så att vi bett er att göra allt det där ?.. 

Jag är så glad att det finns några killar i 8:an som är helt underbara och helt fantastiks snälla osv

Och nu ska jag inte dra ut allt på 'killar' för jag är också¨sååååååå trött på alla tjejer som snackar skit.. 

ASÅÅ VAD BLIRE.. ÄR ALLA I EN FAS NU ELLER? 

snälla nån säg bara rakt ut till personen att du inte tycker om den och om du har något du vill säga 

om den personen säg det till dom ist. OCH då komme det här igen ... dom inte någon innan du lärt känna de... 

för du vet fan inte hur de är på riktigt ? du kanske tycker att någon ser bitchig ut med det kan vara den mest underbaraste du träffat ..! så snälla nån  KAN INTE BARA ALLA LÄGGA AV ? 

HAHAH, det är så löjligt.. och helt ärligt .. Jag bryr mig inte om jag har haters för de känner inte mig och det gör mig inget att ha haters för det är de som gör mig känd ! 

AHHA en sak till, någon är så hemsk.. varför snackar du om de eller fortsätter att bry sig om vad de gör ? orka?? orka att lägga energi på sånt skit.. ? AHAH 



'' Men om du nu ska snacka skit bakom min rygg kan du passa på att kolla in min HETA rumpa ! ''

 

 

 

   

 

pusspussss

 

Av Alexandra Larsson - 27 mars 2013 21:10

Hej.. Ja nu sitter jag här och kollar på pappa när han gör hemmagjord pizza och jaa idag blev det "skräll" jag drack redbull åt negerboll och käka benandjerry !
Wiooppwoooop
Btw: stockholms resan var gryym
Jag såg bingo reme !! Fick high five av två främlingar och så almänt hade vi dyyyyng kul ! Tack tack tack för allt ! <3
Aah ..
Men imorgon ska jag försöka att skriva ett meningsfullt inlägg !

Pusspuss

Av Alexandra Larsson - 27 mars 2013 09:06

Tjjeeb nu sitter jag här bredvid min söta viktoria !!
Nu ska vi visa bildspel för klassen osv ;). Känns ju ganska naaajs .. Eller ?
Aja.. Sorry för att jag inte bloggat på ett tag men jaa .. En lite uppdatering jag har haft patrycja hos mig inatt .. Vart att vi sov ganska mycket mer än va jag trodde att vi skulle .. Och jaa tagga 3 mässor till i kyrkan .. Yey?
Men men det löser ju sig lix. Aja skriver mer ikv

Pusspuss

Av Alexandra Larsson - 23 mars 2013 18:12

Hej, förlåt att jag inte har lagt upp något på ett tag ... SORRYSORRYY

Jag har lix bara behövde en liten blogg paus ;) 

Men ja du fick ju allt från praoen osv men jag har varit gryyyyyymt onyttig denna vecka .. 

Jag har druckit bara den här veckan 

En Monster, En burn, En rockstar och Tre redbull .. 

ÅÅHHHH deet är så gott ... !  mums   


Men men .. Igår var jag på Tjejkvääll ! 

men mina gosiga vänner 

vi hade hur mysigt som helst.. tycker om er extra mycket gosisar ! 

Tack <3



Idag blir det troligen att bara slappa för imorgon ska jag upp tidigt och dra till stockholm !!!!!
WOOPPPWOOOP

 heldag i stockholm med shopping och teater ! 

men Moa Johanna och Christin :) 

fan det ser jag fram imot ! 

dock kommer jag göra stockholm osäkert ! 

och jag kommer troligen inte låta nån sova i bussen ! <3

Vadf jag ska ha med mig till stockholm är 

Pengar, Redbull, Burn, wasa macka, kex choklad och drick yogurt ! 

Nu ska jag dursch och göra hemma gjorda hamburgare ;) 

byeee bitches ! <3



               

Presentation


Hej jag heter Alexandra och är 15år, här kommer jag skriva om saker jag tycker är viktigt och ni kommer att få följa min vardag !
hoppas ni kommer hit igen snart ;)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni hälst se
 Veckans utmaning
 Veckans bild
 Veckans blogg
 Veckans händelse
 Veckans skratt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards