alexandralailalarsson

Direktlänk till inlägg 1 maj 2014

allt ni missat..

Av Alexandra Larsson - 1 maj 2014 22:54

jadu, nu har jag haft bloggtorka. 

ni missat något otroligt mycket bara på de här två veckorna.

vi har ju haft lov som verkligen behövdes :)

under det lovet har jag varit och shoppat, köpt byxor och en tröja. Varit med mina tjejer, firat påsk med mina favoriter, kollat på bio, varit på resturang, hållt ett barndisco käkat pizza.. och bara allmänt slappat. 

under denna vecka har jag varit i väg och äntligen fått mitt pass taget. Sen har jag firat valborg med alla underbara. tog dock inte så många bilder typ 3 st  den kvällen för den låg på laddning. Men vi åt i allafall lite mat, myste, åkte lite epa och bara hade en bra kväll!
Kommer bli frågor sen i ''pm'' vad det var jag hade på mig, det är ett svart linne med spetskrage/detaljer, ett par svarta highwasted jeans från ginatricot, en vinröd kofta från ginatricot, en guldig klocka med vinrött läderarmand från champion och ett par högklackade med spetsöverdrag från bullboxer ;) 

jadu.. idag hade jag lite feber i morse men det gick över, så wilma kim hit vid typ 6 på kvällen. Så vi satt och tittade på kläder och pratade tills typ halv 11 då¨hennes pappa kom och hämta henne :) 

Och nu tänkte jag passa på att skirva lite här så ni hänger med :*


tänkte inte skriva allt med jag tänker ladda upp de flestaq bilder som man ser något på här iaf ;) 


                                                         



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Larsson - 25 juni 2014 23:22

                     

Av Alexandra Larsson - 22 juni 2014 18:56

Eftersom jag typ glömt bort min blogg.. så tänkte jag lägga upp lite snabbt några bilder från London ...

Av Alexandra Larsson - 5 juni 2014 14:08

Hej hej, jag har haft så sjukt mycket just nu! Så jag har typ glömt bort bloggen ;) Men nu tänkte jag passa på att när jag endå är hemma och är sjuk! Igår hade vi en presentation i skolan osv och imorgon är det sveriges nationaldag och jag ska må...

Av Alexandra Larsson - 15 maj 2014 21:53

Jaaa, du !  Imorgon vid den här tiden sitter jag på båten mot polen med de härligaste personerna :D  Är så nervös! har typ trippel kollat llt i min väska och jag har tagigt med kläder i MÄNGDER!!!!  Jag är så nervös så jag nästan måt illa :oo J...

Presentation


Hej jag heter Alexandra och är 15år, här kommer jag skriva om saker jag tycker är viktigt och ni kommer att få följa min vardag !
hoppas ni kommer hit igen snart ;)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni hälst se
 Veckans utmaning
 Veckans bild
 Veckans blogg
 Veckans händelse
 Veckans skratt

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards