alexandralailalarsson

Direktlänk till inlägg 15 maj 2014

Polen

Av Alexandra Larsson - 15 maj 2014 21:53

Jaaa, du ! 

Imorgon vid den här tiden sitter jag på båten mot polen med de härligaste personerna :D 

Är så nervös! har typ trippel kollat llt i min väska och jag har tagigt med kläder i MÄNGDER!!!! 

Jag är så nervös så jag nästan måt illa :oo Jag känner verkligen inte för att bara lämna allt här!.. 

HAHAH låter som om jag ska flytta.. men 6 dagar utan min goa familj och mina älskade djur.. det går lix int. 
Sen hänger inte min allra bästa vickan med till polen och jag kommer sakna den lilla busen något otroligt! kommer krama ihjäl henne när jag kommer tillbaka! Jag kommer sakna så många otroliga här hemma så det är äckligt åt det.. men jag har massor av härliga och älskade med mig till polen såå det är chill ;) 

Men nu är klockan snart 10 på kvällen och jag är så pigg så jag dör! 

dock världigt glad för att jag får sovmorgon i morgon till halv 8! det kommer behövas, dock vet jag att jag kommer vakna vid 5 och inte kunna somna om! Percis som i dag! 


Men aja. som ni vet komer jag inte typ ha något inernett där nere så jag får väll blogga när jag kommer tillbaka till sverige! 
Så nu säger jag, Hejdå och ses om 6 dagar ;))) 

pussspussssss

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Larsson - 25 juni 2014 23:22

                     

Av Alexandra Larsson - 22 juni 2014 18:56

Eftersom jag typ glömt bort min blogg.. så tänkte jag lägga upp lite snabbt några bilder från London ...

Av Alexandra Larsson - 5 juni 2014 14:08

Hej hej, jag har haft så sjukt mycket just nu! Så jag har typ glömt bort bloggen ;) Men nu tänkte jag passa på att när jag endå är hemma och är sjuk! Igår hade vi en presentation i skolan osv och imorgon är det sveriges nationaldag och jag ska må...

Av Alexandra Larsson - 9 maj 2014 20:19

Polen om 7 dagar.   Sommarlov om 35 dagar.   London om 37 dagar.   Fyller 16 om 117 dagar.   Det är sjukt vad mycket det är nu :) Det är 9ornas middag, skolavslutning, Polen, london, börjar gymnasium och sen fyller jag år :D  Asså a...

Presentation


Hej jag heter Alexandra och är 15år, här kommer jag skriva om saker jag tycker är viktigt och ni kommer att få följa min vardag !
hoppas ni kommer hit igen snart ;)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni hälst se
 Veckans utmaning
 Veckans bild
 Veckans blogg
 Veckans händelse
 Veckans skratt

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards