alexandralailalarsson

Alla inlägg under juni 2013

Av Alexandra Larsson - 29 juni 2013 23:51

Hahah är påväg hem nu efter en helt ptroligt rolig film !! Dumma mig 2 haha fyfan vad bra !!

Rekomenderar !!


Peace out bitchezz
Pusspusssss

Av Alexandra Larsson - 29 juni 2013 23:46

Hahah ibland har mab den dummaste fast fortfarande den skönaste brochan i världen ! HAHAH vi sitter vid fönstrett på subway och det går förbi ett fotbollslag med kilöar och en utav de går fram tilö fönstrett och pussar mins 8 gånger mot mig .. Och frågar om mitt nummer och vad gör inte min brocha när hag försöker ignorera den för att jag dör av skratt ? Han tar upp mitt nummer på telefonen och visar dem och ALLA går fram och tar kort på mig och min brors mobil och sedan när de går så släng kysser samma kille till mig .. HAHAHA jag satt och bara höll för mitt ansikte ..

Jag trodde att jag skulle dö .. Ah nu är drt bara att försöka lista ut vem alla 8 pers som har skrevit till mig ;)


Peace out bitcheezzz

Pusspusssss

Av Alexandra Larsson - 29 juni 2013 19:03

Nu drar jag iväg med mina bröder och kollar på bio ! I 3D :)

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera på sista tiden .. :(
Sorry sorrry



Juste .. Kärlek är så underbart med endå sååå jävla Pissigt ...
Ville bara säga det
Peace out bitchezz

Pusspusss

Av Alexandra Larsson - 25 juni 2013 14:04

Nu tar jag mig en kall redbull och jobbar på brännan och lyssnar på en utav de bästa låtar ! Wake me up !
Men nu ska jag steka lite mer



Pusspussss

Av Alexandra Larsson - 24 juni 2013 19:42

woopwoop ! kört lite träning idag på wakeboarden !.. dock i min pool men jag kom upp efter två försök ;) 

nostalgi ... imorgon om det blir bra väder ska jag ut och testa bakom båten :) 



 

Av Alexandra Larsson - 24 juni 2013 13:33

Tja idag är det typ halv soligt med måln men det är varmt och gött och igår köpte jag en wakeboard och nu stack pappa till stan och köper nya åror till våran båt :) sen i kväll ska jag ut och åka lite för första gången :)
Men jag glömde att säga ;) nu bor kattungarna inne hos mig! Woopwoop :)

Men ah nu ska jag steka lite i solen sen ta ett dopp och äta bueno :)

Av Alexandra Larsson - 21 juni 2013 13:52

Hej ! Idag ska jag i väg till mina underbara tjejer och fira midsommar ! Och nu ska jag äta det jag ÄLSKAR ! Min underbara potatisgratäng ! Och dricka monster ! :3 ah i går var jag i stab och handla sen känade jag jordgubbar stora som äpplen ;)))) så jävla gött !
Men nu ska jag kolla på pretty little liars !


Pusspuss

Presentation


Hej jag heter Alexandra och är 15år, här kommer jag skriva om saker jag tycker är viktigt och ni kommer att få följa min vardag !
hoppas ni kommer hit igen snart ;)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni hälst se
 Veckans utmaning
 Veckans bild
 Veckans blogg
 Veckans händelse
 Veckans skratt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards