alexandralailalarsson

Direktlänk till inlägg 1 april 2014

Tisdag

Av Alexandra Larsson - 1 april 2014 20:53

Tja, idag var det en sjukt rolig dag. Har verkligen inte skrattat så här mycket! 

aja, där förstörs ju allt för jag har nationella prov i morgon och jag ORKAR verkligen INTE ! 

Jag är så sjukt skoltrött just nu ! Skulle sitta jääävligt bra med ett lov nu! 

Har varit jätteupptagen förra veckan så hann inte blogga, för jaag har varit på sjukhuset, varit fram och tillbaka mellan storfors karlskoga och kristinehamn, två nationella prov! såå ah.. 

men nu är jag här igen och ska blogga! ;)


Helgen har varit riktigt okej, slutade helgen med en dag i karlstad :) 

och i dag vart jag HELT klar med mitt bidrag till UKM som är nu på fredag. håller tummarna!


Aja nu ska jag gå och dursha, byta sängkläder, sen ska jag kolla på topmodell och sova.




pusspusssss


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Larsson - 25 juni 2014 23:22

                     

Av Alexandra Larsson - 22 juni 2014 18:56

Eftersom jag typ glömt bort min blogg.. så tänkte jag lägga upp lite snabbt några bilder från London ...

Av Alexandra Larsson - 5 juni 2014 14:08

Hej hej, jag har haft så sjukt mycket just nu! Så jag har typ glömt bort bloggen ;) Men nu tänkte jag passa på att när jag endå är hemma och är sjuk! Igår hade vi en presentation i skolan osv och imorgon är det sveriges nationaldag och jag ska må...

Av Alexandra Larsson - 15 maj 2014 21:53

Jaaa, du !  Imorgon vid den här tiden sitter jag på båten mot polen med de härligaste personerna :D  Är så nervös! har typ trippel kollat llt i min väska och jag har tagigt med kläder i MÄNGDER!!!!  Jag är så nervös så jag nästan måt illa :oo J...

Presentation


Hej jag heter Alexandra och är 15år, här kommer jag skriva om saker jag tycker är viktigt och ni kommer att få följa min vardag !
hoppas ni kommer hit igen snart ;)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni hälst se
 Veckans utmaning
 Veckans bild
 Veckans blogg
 Veckans händelse
 Veckans skratt

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards