alexandralailalarsson

Alla inlägg under maj 2013

Av Alexandra Larsson - 30 maj 2013 21:49





Jag vet att såå många kommer att hata mig för vissa bilder ! men jag vill bara säga att jag tycker om er ! <3 

puss loveyaah 




 

                                                                                              

Av Alexandra Larsson - 28 maj 2013 23:04

Tjeeenha !
Idag var det skola som vanligt men det var en ganska så hyffsad dag, fotbollen på gympan var kul ;) men vi hade So prov och jag är skit närvös på hur det gick ! Men aja, när jag kom hem hjälpte jag att börja gräva till våran dam som vi ska göra och jag och min storebror emil gjorde grovjobbet :) sen tvättade vi stegen till poolen sen la vi i klor och lite "backtoblue" ;) Sen kom wilma till mig och vi badade och hade skit kul ;) vi tog också några bilder :D får se om jag KANSKE lägger upp de här ! Men tycker det är lite orrigt så jag laddar nog bara upp de när vi hänger på kanten :)
Sen åt vi grillat med potatisgratäng, sen vart det daim tårta till efterrätt ;)) men hälften av det på tallriken hamna i mitt och wilmas ansikten ;D hon åkte hem vid runt 7 och jag somna smart som jag är vid 8 och har sovit fram till 20 i 11 och nu ligger jag här i min säng och är klarvaken med mi loka och ska kolla på film och förhoppningsvis somna ! Men det är ju troligen ingen chans att jag kommer att göra det ...
Och bara för att jag inte kan somna så bjuder jag på en riktigt söt bild när jag leker med håret i skolan !
Ah vi vill säga om bloggplatsen på den här mobilen funkar ! :)
Men men godnatt




Pusspussss

Av Alexandra Larsson - 27 maj 2013 11:29

Efter som vi slutade typ 30 minuter tidigare från hemkunskapen så sitter jag och väntar på andra halvan av klassen och sen få gå till maten, dock är det säkert världens äckligaste mat eller nått. Men men.

Aja, efter som min mobil har damp och lås, höj och sänk knappar inte funkar mitt internett stängs av och på och att det inte går att ladda mobilen blir det att ta en ny iphone 4s svart. Fixar det ikv. Så vi får se om jag hinner lägga upp allt jag har köpt i lördags. Men
Snabbt jag har färgat håret ;) lite mörkare så jag kan ha mitt löshår till skolavslutningen !


Pusspussssss

Av Alexandra Larsson - 24 maj 2013 18:36

Hej, nu sitter jag och myser med familjen till django unchaind !! Har dock redan sett den 1 gång i skolan och den är en utav de bästa filmer jag sett ! men ah ikväll tror jag att det blir en myskväll eller något liknande. När jag kom hem efter skolan tog jag mig en redbull och boueno ! Imorgon drar jag med våran pärla mot stan för en hel dags shopping ! Ska skaffa mig sommar kläder och skor ;) eller skor är jag inte så säker på efter som jag redan har ett par. Men vi får se !

Av Alexandra Larsson - 24 maj 2013 10:39

Ganska gött att ha rast nu och det är ännu göttigare att man har lilla chrillan som får göra mackor åt mig ;) hon passar ganska bra där ;))

Av Alexandra Larsson - 21 maj 2013 20:07

Tjehnaa ! 

idag hade vi halv dag, vi hade lektioner som vanligt fram till lunch efter detn hade vi lekar och brännboll. 

Brännbollen slutade iaf med att det spörengnade och ah vi alla var skitblöta :) 

Men dagen var riktigt kul ;) 

Lekarna: Äta munk fortast och inte slicka sig runt munnen. 
Ta upp en påsa med munnen på ett ben. 
ägg kastning. 

funny bunny.
Deciliter mått med vatten i munnen. 
Och blind gång.


här kommer lite bilder ! 


                                                                                                                                                                         


Av Alexandra Larsson - 19 maj 2013 19:41

Hej efter som att jag fått fullt upp den här helgen så ber jag om ursäkt ;) 


Fredag: I fredagas träffades vi girls och hade en liten tjej kväll och firade Christin en dag i för väg ! dock var det en överraskning och my gjorde tårta och vi åt tacos :) Hon fick kort från oss alla och hon fick silkesdroppar från mig :) 

På kvällen busade vi och vi fick lite besök av Oscar och tobias, det slutade med att my jag och oscar hade tårtkrig. Oscar tog halva tårtan och trykte den i håret på my :) Men det var riktigt kul :) Tack igen för kvällen ! 


Lördag: I går på morgonen blev det att äta svenska jordgubbar och dricka rebull och sen var jag med wilma patrycja Sebastian och Jonas :) vi träffade lisa och viktoria också. Jag och patrycja sov hos wilma och det blev tacos, badtur till stranden och mello mys. Men dock kunde inte jag och wilma sova, men vi somna vid 4 medans patrycja typ somnade vid halv 3 :) 


Söndag: Idag kom jag hem vid 1 och då hjälpte jag pappa att städa lite, sen kom patrycja och wilma hem till mig och vi busade lite, åt lite mat, hoppade studsmatta och sen somnade patrycja och wilma i min säng :) Patrycja sov från 18:00 till typ 18:40 för då skulle hon hem och jag drog lite snabt till affären :) men aah wilma låg kvar där och sov så sött. Så när jag kom hem vid 19:00 hade hon nyss vaknat ;) AHAH så jävla söta båda två ! 


Mmm Ah nu blir det mini pizzor, godis och en redbull medans man hejjar på sverige från soffan :) 


                     



Puss pusssss

Av Alexandra Larsson - 17 maj 2013 14:43

Tjeeenna ! Idag fick jag vara hemma för jag mådde inge bra och jag kubde knapt sova i natt :(
Men men .. Nu är klockan snart 3 och jag tar vara på solan när jag kan och nu bara ligger jag och göttar mig med min hund och katt ute vid poolen dock badar jag inte än för vi har inte satt i gång poolpumpen osv men håller sig värmen en vecka till sätte vi i gång det ;)


Aja, i kväll kanske jag ska i väg o träffa lite vänner. Om jag mår bättre dåra ;?


Pusspussss


Presentation


Hej jag heter Alexandra och är 15år, här kommer jag skriva om saker jag tycker är viktigt och ni kommer att få följa min vardag !
hoppas ni kommer hit igen snart ;)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni hälst se
 Veckans utmaning
 Veckans bild
 Veckans blogg
 Veckans händelse
 Veckans skratt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards